www.vanuitkracht.nl

"Het aantal sollicitaties per maand is verdubbeld"

  • 100
    Betere performance

    Een betere performance met een moderne, responsive website.

  • 95
    Conversie desktopversie

    Conversie desktop steeg met 95% in de eerste twee maanden.

  • 120
    Conversie mobiele versie

    Conversie mobiel steeg met 120% in de eerste twee maanden.

Vraagstuk

Onze digitale reis start als Kracht Recruitment ons inschakelt voor een adviestraject, om hun online prestaties te verbeteren. Thijs Peeters, Recruitment- en Marketing Manager vertelt: “De website kon een opfrisser gebruiken. In eerste instantie dachten we aan een update van het design. Maar uit de adviezen van AWESUM bleek dat een volledig nieuwe site ons veel meer kon opleveren.”

Doelstelling

Als recruitmentbureau in de technische sector heeft Kracht Recruitment een heldere online doelstelling. Méér conversie, oftewel: meer sollicitaties. “Hierover spraken we uitgebreid met Coen”, aldus Thijs. “Zijn inzicht op technisch en op marketingvlak verraste me. Hij had uitstekende ideeën om meetbare resultaten te behalen. Na het adviestraject besloten we dat AWESUM ook de website zou ontwikkelen.”

Samenwerking

Thijs heeft de samenwerking met AWESUM als soepel ervaren. “AWESUM houdt de wind eronder. Ze stelden direct ambitieuze doelstellingen voor de realisatie. Heel fijn in een wereld waar projecten soms lang duren. Ook top: AWESUM heeft aan een half woord genoeg en denkt vooruit. Wij waren duidelijk over onze doelstellingen en ideeën – en zij vulde de details voor de uitvoering in. Dit werkte vlot en prettig.”

Resultaat

Inmiddels is de website twee maanden live. De resultaten zijn ernaar, aldus Thijs. “Het aantal sollicitaties per maand verdubbelde. Zowel op de desktop- als mobiele versie steeg de conversie flink. Nu willen we dóórpakken. Bijvoorbeeld met SEO en rijke content zoals video’s, blogs en een salariscalculator. Kortom: ideeën genoeg. We kijken ernaar uit om dit samen met AWESUM op te pakken!”

Thijs Peeters: "Zowel op de desktop- als mobiele versie steeg de conversie flink"